سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش _ ترفند 3 - کلیک
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 2:48 صبح
 Webcam Surveyor.v1.0.0.73

هر چیز یمیتونه یه کاربرد مفید داشته باشه با یه کاربرد بد. این برنامه هم به شما این اجازه رو میده هم با وب کمتون جاسوسی کنید هم نظارت بر روی محیط اطراف. با این برنامه میتونید وب کمتونو بذارید تو اتاق وقتی حرکتی تو اتق صورت بگیره روشن میشه و اونو ضبط میکنه و میتونه از راه دور براتون به ایمیلتون ارسال کنه.

حجم 1.22MB
کرک
دانلود


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 2:47 صبح
 TurboBackup 4.0

با این برنامه میتونید از هر چیزی تو کامپیوتر براحتی و بطور کامل یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیگه نگران از دست دادن اطلاعات ضروری و مهمتون نباشید.

کرک
دانلود


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 2:46 صبح
 MP3 WAV Studio 5.4

شرکت Newera Software محصولی با نام MP3 WAV Studio عرضه کرده است که یک همه کاره در زمینه ی فایلهای صوتیست .با هم به بررسی بخشهای اصلی این نرم افزار می پردازیم :

MP3/Audio Player : در محیطی زیبا و آشنا و WinAmp مانند , قابلیت پخش انواع فرمتهای صوتی را با امکانات فراوان داراست. قابلیت خواندن Playlist های نرم افزار WinAmp و ساخت و ذخیره ی Playlist ها را از خود است . قابلیت ویرایش Tag و مجهز بودن به افکتهای تصویری از ویژگی های دیگر بخش Player این نرم افزار است .

MP3/Audio Converter : این نرم افزار بسیاری از فرمتهای رایج و مورد نیاز صوتی را میتواند با سرعت بالا ( حتی به صورت همزمان تبدیل چند فایل ) تبدیل نماید.
CD Burner : رایت با کیفیت و سریع انواع CD صوتی از اکثر فرمتهای رایج ویژگی دیگر این نرم افزار است .

CD Ripper : این بخش به سرعت CD صوتی یعنی همان Audio CD شما رو در کمترین زمان به یکی از فرمتهای WAV, MP3, WMA یا OGG تبدیل می نماید !

MP3 Site Manager : در حافظه ی نرم افزار بیش از 100 سایت برتر MP3 وجود دارد که میتوانید با کلیک کردن بر روی آنها وارد آنها شوید و از آخرین آهنگای روز استفاده نمایید .

حجم 10.60MB
دانلود


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 2:45 صبح
 Web Stream Recorder Pro 1.2.1

اگر تا به حال به Streaming Media های در حال پخش در اینترنت مانند فیلم ها , کلیپ ها , آهنگ ها و حتی WebCam ها بر خورد کرده اید و آرزوی ذخیره ی آنها را داشته اید ، Web Stream Recorder Pro این آرزو را بر آورده می نماید . در ضبط این گونه اطلاعات آنلاین 2 مشکل اساسی وجود دارد، یکی چگونگی دسترسی به آدرس منبع برنامه یا همان لینک و دیگری چگونگی ضبط آن بر روی دیسک سخت که Web Stream Recorder Pro هر 2 را ، حل نموده است!
این محصول شرکت Sytexis Software به شما امکان ضبط music و video و radio broadcast ها با هر محتوایی که می خواهند باشد را می دهد. پس از ذخیره ی اطلاعات بر روی دیسک سخت قادر خواهید بود آن را با یک دابل کلیک اجرا و از روی سیستم خود و در حالت آفلین تماشا نمایید . این نرم افزار قادر است Windows Media Audio/Video stream ها با فرمتهای ASF, WMA, WMV, WMX, NSC, WAX و Shoutcast stream را با فرمت MP3 ذخیره نماید.
از سایر ویژگی های جانبی این محصول قدرتمند میتوان به دانلود همزمان چند فایل و استفاده از این محصول به عنوان Download Manager برای دانلود سایر فایلها اشاره نمود !

حجم 1MB
دانلود


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 2:42 صبح
 IESure! 6.2

IESure پلاگینی است که برای اینترنت اکسپلورر نوشته شده است . این پلاگین به روشها و در سطوح مختلف باعث کنترل بیشتر اینترنت اکسپلورر شده و موجب میشه که امنیت مرورگر افزایش یافته و کار کردن با آن برخلاف گذشته ، لذت بخش تر بشه . برخی از قابلیت های این نرم افزار بدین قرار است :
امنیت بیشتر : شما میتونین برای جلوگیری از حملا ت پیشرفته هکرها ، هویت و مشخصات خود ، سیستم عامل و ارجاعات را پنهان کرده و با غیر فعال نمودن و عدم پذیرش Accept-Encoding and Accept-Language ، ActiveX , patches امنیت خودتون را تضمین کنین . بدین ترتیب احتیاجی نیست که با پیدا شدن یک ActiveX آسیب پذیر منتظر انتشار patch آن بشین .
کنترل کوکی ها : گشت و گذار در وب و باز نمودن صفحات اینترنتی باعث میشه که بتدرج کوکی های زیادی بر روی سیستم ذخیره شده و فضایقابل توجه ای را به خودش اختصاص بده . توسط این برنامه میتوان آنها را کنترل کرده و یا از روی سیستم پاک نمود .
کنترل ، سفارشی سازی و فیلتر قدرتمند آدرسهای اینترنتی : از جمله URL Blocker and Cross-Domain-URL Blocker .
از دیگر ویژگیهای این نرم افزار میتوان به این موارد اشاره کرد : Pop-up Killer ؛ Handy Tools ؛ Page Coponents Analysis ؛ Highlighter Pen ؛ Image Collector ؛ Web Page Shortcuts ؛ IE Windows Manager و ...
با IESure ، اینترنت اکسپلورر امن تر و قوی تری داشته باشین .

کرک
حجم 141KB
دانلود


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 2:39 صبح

اگر ظاهر ویندوز و مخصوصا ظاهر ساده ی پوشه ها برایتان تکراری شده است و دوست دارید تغییری در این شکل ظاهری آنها ایجاد نمایید , نرم افزار Lovely Folders این امکان را به شما میدهد .

Lovely Folders محصولی از شرکت LovelySoft , به شما کمک می کند که پوشه هایتان را به گونه ای متفاوت و بسیار دوست داشتنی در آورید. شما قادر هستید هر آیکون زیبایی را که مایلید از بین صد ها Icon زیبای درون برنام و یا آیکونهای زیبایی که شما در هاردتان دارید را برای پوشه مورد نظر انتخاب نمایید. علاوه بر انتخاب آیکون برای پوشه ها , Lovely Folders به شما امکانم تغییر Background پوشه ی مورد نظر را نیز میدهد , بلی به این ترتیب هر پوشه ی درون هارد شما یک آیکون زیبای مجزا و یک تصویری Background زیبای مجزا (مانند آنچه در پس زمینه ی Desktop است ) را داراست ! از آیکون های تمامی منابع و فایلهای اجرای و فرمتهای (EXE, DLL, CPL, SCR, OCX etc) قادر به خارج کردن و برداشتن آیکون است . تواناییی Update آیکونها و چند زبانه بودن , آسانی نصب و استفاده ی نرم افزار پشتیبانی آیکون با سایز های مختلف از ویگژی های دیگر این محصول می باشد .
ویژگی های کامل تر این نرم افزار در این صفحه قابل دسترسی می باشد.

حجم 1.54MB
دانلود


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 1:57 صبح

موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 1:54 صبح

این کار نیز بسیار ساده است فقط لازم است که کارهای زیر را انجام دهید:

1-از منوی Login ، زیر منوی Privacy settings را انتخاب کنید .

2-در قسمت Privacy بر روی گزینه "Ignore anyone who is not on my Friend list" را کلیک کنید.

3-Apply را کلیک کرده و خارج شوید.

ازین پس شما فقط از کسانی که داخل Friend  لیست شما می باشند PM در یافت می کنید.

 

amir hosein


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 1:49 صبح

حتما تا به حال با افراد مزاحم در اتاقهای یاهو برخورد کرده اید که آنها ت Talk می گیرند. برای اینکه Talk را از دست این افراد مزاحم بگیرید چاره ای وجود دارد که در زیر به اآن اشاره می کنیم.

برای این کار فقط کافیست طبق آموزشهای قبل با بیشتر از 4 ID وارد روم شوید و فرد مزاحم را Ignore کنید تا فرد دیگر نتواند Talk را بگیرد و ایجاد مزاحمت کند.

 

amir hosein


موضوعات یادداشت


نویسنده : امیرحسین محمدی:: 84/3/12:: 1:47 صبح

موضوعات یادداشت


   1   2      >

سایت خوانندگان ایرانی
Afshin
Andy
Arash
Arian
Assef
Black Cats
Dariush
DJ Aligator
DJ Maryam
Ebi
Hatef
High Five
Idin
Kambiz
Kambiz G
Kamran & Hooman
Leila
Mansour
Mehdi Moghaddam
mehran
Mehrdad
Mohammad Esfahani
Morteza
Nima
O-hum
Pyruz
Reza Sadeghi
Saeed Mohammadi
Sandy
Sattar
Sepideh
Shabahang
Shadmehr Aghili
Shahram Shabpareh
Shahrzad Sepanlu
Shahrum Kashani
Shamaizadeh
Shakila
Shohreh
Siavash Shams
Siavash Ghomayshi
The Boyz
Vigen
52432:کل بازدید
2:بازدید امروز
موضوعات وبلاگ
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
آموزش _ ترفند 3 - کلیک
جستجوی وبلاگ من
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لینک دوستان

اشتراک
 
موزیک انلاین(play konid)
بایگانی
آموزش _ ترفند 1
آموزش _ ترفند 2
آموزش _ ترفند 3
طراح قالب